Reklamační řád společnosti

Stock Worx s r.o., sídlem Chotěšovská 680, Praha 9,

IČ 29136920, DIČ CZ29136920

 

Do záruční opravy nebude přijato zejména zboží:

– poškozené živly jako je voda, oheň, blesk, elektrický výboj a podobné

– s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci

– mechanicky poškozené (roztržené, prořízlé, propálené atd.)

– bez doložení původu nákupu

– nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití, instrukcemi výrobce na internetu, nebo zásadami správného použití

 – zboží poškozené neodborným servisním zásahem

 

Reklamace, jak postupovat?

Naše firma se snaží být Vám zákazníkům pokud možno co nejblíže. Dobře víme z vlastních zkušeností, a zná to asi každý, jak nepříjemné je uplatňovat na nějaké zboží reklamaci. Pokud se už ale nějaký problém vyskytne, např. Vám nedošlo zboží úplně v pořádku, nebo se v průběhu užívání objevila nějaká vada, postupujte prosím podle instrukcí uvedených níže. Usnadníte nám práci a Vaše reklamace bude vyřízena mnohem rychleji:

 

- zboží došlo v porušeném obalu.

V takovém případě je lepší zásilku nepřevzít, nebo spolu s doručovatelkou zásilku prohlédnout, zda je kompletní a v neporušeném originálním obalu. V každém případě je však doručovatelka povinna na Vaši žádost sepsat protokol o poškozené zásilce, a s tímto dokladem se dostavíte do 24 hod. od převzetí na Vaši pobočku České pošty, kde uplatníte reklamaci z poškození. Zboží neposílejte k nám, reklamace se musí uplatnit do 48 hod. od převzetí. Odesláním poškozené zásilky zpět do sídla naší společnosti znemožníte reklamovat poškozenou zásilku při přepravě k Vám a tato reklamace nebude uznána. Informujte se průběžně na své místně příslušné poště, jak probíhá reklamační řízení.



- zboží došlo v pořádku, ale objevila se u něj provozní vada. Pokud objevíte na zboží vadu (i postupem času), prověřte podle nákupního dokladu zda je zboží v záruce (záruka na funkčnost prodávaných předmětů je zpravidla 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak). V případě, kdy je zboží stále v záruční lhůtě, zašlete jej s kopií kupního dokladu na adresu naší firmy. Obratem posoudíme Vaši reklamaci a vynasnažíme se o co nejrychlejší kladné vyřízení.

 

 Popis správně zaslané reklamace.

Připravte si prosím daňový doklad, který Vám byl doručen spolu se zbožím. Zabalte vadné zboží do původního obalu , dále pak podrobný popis vady výrobku. Takto připravenou zásilku zašlete prosím doporučeně na naši výše uvedenou adresu. Zásilky odeslané k reklamace na dobírku nebudou akceptovány a budou vráceny zpět na Vaší adresu. Náklady na dopravu reklamace do sídla Stock Worx s r.o. nese objednatel, stejně tak riziko a odpovědnost za poškození zásilky dopravou. Z tohoto důvodu Vám doporučujeme zásilku pojistit na dostatečnou částku.

 

Běžně řešíme technické problémy do 24 hodin a jiné reklamace do 3 dnů

 

 

 

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

Rozumím